۱۳۸۸ مهر ۱۰, جمعه

ماجراهای کلاس 1+5 !!!!!!!!!!!!!

سلام کوچولوها کسی می دونه1+5 چیه؟؟؟؟؟؟؟
احتمالا تا حالا این اسم رو شنیدین و خیلی کنجکاو شدین بدونین چیه!!!!
خوب حالا من بهتون میگم
5+1 به دانش آموزای یه مدرسه میگن به اسم هسته ای که تو اروپاست که به نام (قاره سبز) معروفه البته اینم اضافه کنم که من نمیدونم چرا سبز هست وآیا با اغتشاش گرا که دولت آدم بزرگ ها میگن هست یا نه!!!!!!!!!!
برگردیم سر اصل مطلب
توی این کلاس بهترین شاگرد اول ها درس می خونن که 5 تای اونها امریکا چین روسیه انگلیس و فرانسه هستن یه شاگردم به اسم آلمان هست که تازه اومده و معلوم نیست بمونه یا نه !!!! آقا معلم این کلاس آقا سولانا هست که اون هم از طرف اعضای مدرسه انتخاب شده .....
هر روز تو این کلاس یک سری اتفاق ها می افته که هر کدوم در نوع خودش جالیه و به موقع واستون تعریف میکنم
و اما چیزی که باعث شده شما کوچولوها این اسم 1+5 رو زیاد بشنوین ....
اگه گفتین چیه؟؟؟؟!!!!!
خودم میگم: اومدن یه دختر شر و شلوق پلوق به این مدرسه هست که با مخالفت جدی مسئوولین مدرسه روبرو شده .
شاید پیش خودتون بگین که توقاره سبز که همش دم از دموکراسی و حقوق برابر میزنن چرا نمی زارن این دختر بیچاره بره سر کلاس تازه با اینکه اونجا بیشتر کلاس ها مختلط هستش ؟؟؟؟؟؟؟؟
زیاد نمی خواد به مخ خودتون فشار بیارین دلیلس ساده هست
تا حالا تو این مدرسه والبته این کلاس اصلا دختری نیومده این 5یا 6 دانش آموز هم که زرنگ ترین و باهوش ترین و البته شیطون ترین تو دنیا هستن همه پسر اند و آب شون با دخترا تو یه جوب نمیره تازه این ایران خانم هم که با انظباط 10-12 که قبلا گرفته معلومه هر چی بش بگن 2تا میزاره روش و جوابشون میده با این تفاسیر هر چند که همه زمین و زمون با رفتن این دختر به کلاس مخالف هستن و کلا به این معتقد هستن که سواد به درد دختر نمیخوره و آخر باید کهنه بچه بشوره!!!!!!!
اما به خاطر اسرار زیاد مامان ایران خانوم که به پیر و پیغمبر همه رو قسم داده مسئولان مدرسه قبول کردن برای یه دوره آزمایشی اونو بفرستن سر کلاس تا ببینن چی میشه .
حالا هم ایران خانوم میره کلاس و هر روز یه سری اتفاق تو این کلاس می افته که باعث شده اصلا معلوم نباشه ایران خانوم پذرفته میشه یا نه؟؟!!
خوب دیگه زیاد حرف زدم الان دیگه باید همه کوچولوها فهمیده باشن 1+5 جیه؟؟؟ آفرین همون دانش آموزان این کلاس هستن که بهسشون 1+5 میگن

از حالا هم واسه اینکه تو جو این کلاس قرار بگیرین به همه شما قول میدم هر وقت شروع شد یه سری به کلاس ایران خانوم بزنیم
*** تا اون موقع مواظب خودتون باشین و خوب خوب شیر بخورین****
دوستدار همه کوچولوها : رئیس جمهور کوچولو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Real Time Web Analytics